LĂ€mna synpunkter

Har du tankar om
hur vÄr verksamhet
kan förbÀttras?

Vi gör vÄrt bÀsta för att se och höra alla barn och att lyssna pÄ vad ni vÄrdnadshavare har att sÀga. Genom att ni Äterkomma med feedback till oss pÄ Edda Förskola kan vi bli bÀttre pÄ vad vi gör. Vi tar dina Äsikter pÄ stort allvar.

Vill du skicka ett anonymt mail till oss gÄr det bra att du lÀmnar ute ditt namn och din mailadress. Vi vÀlkomnar alla tankar och Äsikter.

Skapa ett Àrende

* Genom att skicka in detta formulÀr, godkÀnner du att informationen du valt att fylla i kan sparas i vÄr databas.
LĂ€s mer om det hĂ€r…

Tack sÄ mycket!

Tack för att du hjÀlper oss att göra vÄr verksamhet Ànnu bÀttre. Vi uppskattar att du tar dig tid och vill hjÀlpa oss se saker pÄ nya sÀtt. Ha en fin dag!